JAG NJUTER INTE

Vissa dagar känns sämre än andra. Som idag (och igår) t ex. Genomförkyld, trött och hängig. Det haglar ute och vulkanen på Island fortsätter spy ut lava och rök vilket gör att flygtrafiken i södra Sverige åter blir delvis lamslagen. Tur att man inte ska ut och flyga förrän om 1 månad. Och då hoppas jag verkligen att vi kommer iväg. Bokat tjejcharter-resa till Kreta med Cimber Air. Hoppas bolaget inte "konkar" innan vi varit där. Finns väl viss risk bland flygbolagen nu när det förloras miljontals kronor varje dag. Men imorgon är det fredag och helgen står för dörren. Då kommer jag nog njuta igen. Ska träffa tjejgänget imorgon kväll. Det kan ju alltid pigga upp. Och vi kommer närmre våren och sommaren. Det ser vi framemot. /Tina T

Kommentarer
Postat av: jeannette

Hej du

Njuter du inte? men solen tittar ju fram nu :) Krya på dig. Ha en skön helg och kul med dina vänner. Roligt att resa jag håller tummarna att du kommer iväg.

Carpe Diem . kram från mig

2010-04-22 @ 16:20:50
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0