THAILAND

Idag har det varit en riktig Thailands-dag. Började dagen med att boka ny resa till Thailand 9-24 februari 2011. Flyger till Bangkok och planerar för Koh Chang, Koh Kod, Koh Maak eller Koh Samet. Vi kommer iallafall att hålla oss i nordöstra delen av Thailand denna gången. Ska bli riktigt nice. Och våra reskompisar från förra gången, J o B, har sedan tidigare bokat resa och vi hoppas verkligen att vi kan sammanstråla och ha trevligt res-sällskap delar av vår tur. Eftermiddagen blev det thai-massage - ganska hård måste jag säga. Känns som jag blivit överkörd just nu. Inte riktigt den mjuka oljemassagen jag minns från Phuket. Men det gjorde nog nytta. Därefter blev det thai-restaurang med 3/4 av familjen. Alltid lika gott. Väl hemkommen tog jag en liten Sam Song. Kanske inte sådär jättegod - men den "gjorde nytta". Nu är det bara att räkna ner dagarna och längta till sol, värme och härlig atmosfär med underbar thailändsk kultur. Önskar att alla fick uppleva detta! Håll med om att detta är att njuta av livet - det går ju inte i repris. /Tina T

Kommentarer
Postat av: jeannette

Jaha här var det länge sedan jag var här, och vad ser jag att ni ska till Thailand. Det ska vi med, vi åker den 7/2 -23/2 Koh chang där vi bor . Sen åker vi runt lite. Hoppas ni får det bra.Vi längtar Älskar Thailand och det är tredje året i rad vi åker dit och hoppas kunna fortsätta..

2011-01-02 @ 19:06:34
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Britney

Ja du, kompis! Då ses vi den 11/1 på avtalat hotell!

Ska bli så treeeeevligt! Spela spel, dricka en spann, sola, bada och snorkla!

2011-01-06 @ 21:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0