NU BÖRJAR JAG ÅNGRA MIG...

Men det gör jag alltid när det närmar sig. Tänk om jag dör i en hemsk flygolycka - vem ska ta hand om mina vuxna barn?? Vem ska vattna mina gardrobskrukväxter?? Vem ska jämna ut osten?? Vill inte flyga.... Kan man köra till Thailand? Kunde Kropp cykla till Tibet kan väl Hondan klara en liten tripp till Thailand? Hur lång tid tar det? Min semester räcker ju inte. Och varför oroa sig innan något händer? Inser att det är bra dumt att oroa sig i onödan. Men varför finns det då ett ord som heter oroa? Man oroar sig innan och inte efter (oftast). Om man oroar sig efter heter det Ågren. Många frågor blir det! Blir hur bra som helst! Kanske, om inte.... Britney

Kommentarer
Postat av: Tina

För sent att ångra sig - nu kör vi!!! Oroar mig mer för mina barn än för mig själv. Flygresan är ju visserligen inget att se framemot men man får väl droga ner sig på ett eller annat sätt.

2010-02-21 @ 20:54:39
Postat av: jeannette

Hej

Vad jag förstår ska ni till Thailand, resan kommer att gå jätte bra, ett par små flasor vin och en bra bok :) vi har precis varit där helt underbart. !2 timmar på flyget går fort bara man inte sitter och tänker för mycket på det. Var ska ni??? Vi var nere i Ao nang häligt ställe. Ha en härlig resa om du ångrar dig kan jag åka i dit ställe . kram från en Thailnd älskare

2010-02-27 @ 00:48:21
URL: http://www.jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0