NU HAR JAG BESTÄMT MIG

Böcker och lite annat är inhandlat och klart inför resan. Förutom en Liza Marklund-bok och några Hänt Extra till Moa så ska jag ta med mig: - "Där regnbågen slutar" av Cecilia Ahern - "PS Jag älskar dig" av Cecilia Ahern - "Den jag ville ha" av Sheila O´Flanagan + 1 Korsordstidning Jag lånar gärna ut böckerna efterhand och även korsordstidningen - när jag löst alla kryssen förstås. Naturligtvis prioriterar jag umgänge, upplevelser, utflykter, sol och bad, shopping, god mat och god dricka först. Men lite tid för en god bok måste man alltid unna sig. /Tina T

Kommentarer
Postat av: Moa

Later kanon, vi ses snart!! :)

2010-02-27 @ 13:04:11
URL: http://tasteofasia.blogg.se/
Postat av: jeannette

Hej på er

Eftersom jag är en Thailands älskare hoppas jag att jag får följa er på er resa. Ha en härlig resa.

2010-02-27 @ 14:44:49
URL: http://www.jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0