VILKET SKITVÄDER - SOM MAN FÖRHOPPNINGSVIS SNART SKA SLIPPA!

Det är ju verkligen tur att Lunda-karnevalen inte är denna helg. Hade ju regnat bort totalt. Nu hoppas vi istället på en fin kommande helg med sommar och sol - precis som dom har i Haparanda denna helgen. 26 grader. För studenternas skull. Själv behöver jag inte bry mig. Åker till Kreta på lördag och hoppas på att hitta värmen där iallafall. 13 tjejer - 6 från Skåne och 7 från Stockholms-området. Ska bli helt underbart. Samma upplägg som för 1 år sedan. Lägenhetshotell Thodorou Village i Agia Marina på Chania-kusten på Kreta. Helt perfekt. Längtar verkligen. I torsdags gjorde vi en spontanaktivitet med våra kära Thailands-medresenärer B o J. Alltid lika roligt att vara tillsammans med dom. Det blev en 5 timmars-promenad i Malmö med stopp för fika och för öl. Hamnade för första gången i mitt liv i Slottsparken och där var verkligen hur fint som helst. Dit vill jag fler gånger. Avslutade med pizza, Margarita och Gin o Tonic hemma hos B o J innan snälla dottern Moa kom och hämtade oss vid 23-tiden. Det känns verkligen lyxigt att ha vuxna barn som ställer upp för sina föräldrar. Och tack Tesse för att du skjutsade Moa till Malmö. Hade hoppats att alla fick ha ett lika njutbart liv som vi. /Tina T

Kommentarer
Postat av: Britney

Ja, vilket p-väder! Trevligt med lite småmotion, sightseeing och öl i torsdags! Hoppas verkligen att ni får en riktigt trevlig semester på Kreta med mycket sol och bad. Kram, Britney

2010-05-15 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0