Ännu en dag i paradiset

Idag är det söndag 8 januari och det är full moon party på Koh Paghnan. här på Koh Tao är det också fullmåne - men betydligt lugnare. Har haft en heldag på stranden. På förmiddagen är stranden ca 2-4 meter bred som mest. På kvällen blir stranden ca 10 meter bredare. Och då blir det en del party - men inte som på Koh Samui. Imorgon planerar vi för snorkling. Här är det helt klart det bästa vattnet hittills i Thailand. Vad vi upplevt iallafall.Vad som mer hänt här är att J köpt flipp-flopp. Och vad jag glömt skriva är att på båtresan hit var det i princip bara jag och J som hade resväska. Alla andra har ryggsäck. Och då pratar vi ca 150 pers. Hopp ni gillar vår info här på bloggen - men ni skriver ju inga kommentarer:(. Livsnjutarna njuter vidare. / Tina

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vill också vara där! Här hemma är allt som vanligt, kallt tråkigt väder. Njut av er resa :)

2012-01-08 @ 13:54:34
Postat av: Britt

Hej livsnjutarparet!

Här kommer en hälsning från de andra livsnjutarna. Idag har vi fått gjort en massa måsten men också njutit (?) av skidsport - på tv:n - och god mat. Lugnt och fridfullt. Jag gillar era inlägg - speciellt som vi i princip ska göra samma resa :). Snorkling är bara det bästa som finns! Hoppas att du kommer att gilla det bättre denna gång, Tina! BoJ

2012-01-08 @ 17:17:56
Postat av: jeannette

Hej på er njutare

Ja kommenterar allt vad jag kan ;) och jag känner inte dig ens har säkert sprungit på dig i stan? Men trevligt att läsa om er resa eftersom jag själv älskar Thailand. Snorkla är inte riktigt min grej hoppas på att det blir bättre nästa gång jag kommer dit. Ha det fortsatt skönt // kramar Jeannette

2012-01-08 @ 17:37:16
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Thommy Åberg

Hej Lovers

Ni verkar hade det jättemysigt. Tråkigt med Koh Samui. Försök att ta er till Shark Bay om ni har tid. Har ni tur får ni bada med minihajar.

Roligt med bloggen.



Njut!

Kram Tompa

2012-01-08 @ 18:16:18
Postat av: Gunilla Albrektson

Vad kul med bloggen. Dax att överge FB kanske?

Fortsätt att njut

2012-01-09 @ 21:56:43
URL: http://vittra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0