Koh Tao

Efter ca 2 timmars båtresa från Koh Paghnan har vi då kommit till nästa ö på vår båtluffning. Har ännu inte hunnit bilda mig någon riktig uppfattning. Men vi bor iallafall superfint. Skulle kunna bo 6-8 pers i vårt dubbelrum, och minst 2 pers i badrummet. Men det är ju inte på hotellrummet man ska vara. Nä, på stranden. Den ska vars 1,7 km lång vad vi läst oss till. Har varit och ätit jättegod mat på stranden. Anmärkningsvärt är att alla tar av sig skorna innan man går in på restaurangen. Gissa hur detta ser ut. 98% flipp-flopp, mina Ecco-sandaler och J:s Foppa-tofflor. Här är mycket hundar, inte många 50+-are och framför allt inte mycket svenskar. Utan att riktigt veta hur denna ön är, kan jag ändå sakna vår lilla pittoreska beach på Koh Paghnan. Ett familjärt hotell men ca 25 gäster och lika mycket personal. 100% service. Här kunde man höra havsbruset, syrsorna och fåglarna och bara viska för att göra sig hörd. Tyvärr är inte mannen lika romantisk som jag....... Återkommer med vidare rapporter. /Tina

Kommentarer
Postat av: jeannette

Konstigt är det manlig läggning tycker jag känner igen det där, men hur många män är romantiska ?? Ha en fortsatt bra resa

2012-01-07 @ 23:01:59
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0