HUR KAN MAN VARA SÅ KORKAD?

I torsdags bestämde jag mig för att cykla hem från jobbet. Malmö - Lund. Ca 2 mil. Väderprognosen sa uppehåll och sydliga vindar. Och det gick jag på. Fint med medvind. I verkligheten var det nordostlig vind 13 m/sek. Alltså motvind. Så dj-a oskönt. Tog nästan 1½ timme. Nu lär det väl dröja innan jag vågar testa igen. Men jag ska inte ge upp. Enligt tabell förlorade jag drygt 1000 kcal på kuppen. Då kan man ju unna sig lite godsaker. Och kondition behöver man ju alltid. Jag SKA kämpa på. /Tina T

Kommentarer
Postat av: jeannette

Hej du

Bra gjort :) men jag hade nog väntat tills det var bättre väder. Ha en bra helg.

2010-05-08 @ 16:46:39
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Br

Ja, vart ska den jäkla vinden? Den kan väl liksom bara lägga ner! //Britney

2010-05-09 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0