Fuji

på äldsta dotterns begäran har vi varit på Fuji. Alltså, vi har inte tagit oss till Japan men väl till en japansk restaurang som heter Fuji. Det är en restaurangkedja som serverar japank mat. Vi besökte Fuji första gången vi var i Thailand. Och då tyckte Elin att det var den godaste japanska maten ever. Det tycker hon fortfarande ftrots att hon åt sushi varje fredag när hon studerade i Japan. Det var riktigt gott även idag. Kan alltså varmt rekommendera ett besök. Kedjan finns på 2 ställen på Koh Samui, på Siam center, 2 floor i Bangkok och i Pattays. Tror att den finns på några platser till.
Har idag tagit oilmassage på ett riktig ställe. Alltså inte på stranden. Känner mig faktiskt sval trots värmen. Och avslappnad. Det är najs. Maken och Elin är och kollar rugby på tv på en keltisk pub. Wales vs England. Och jag har min surftid alldeles ensam. Skönt.
Om ni tycker jag stavar lite konstigt kan det bero på någon Singha för mycket men troligtvis beror det är så bökigt att rätta felen när man skriver på en tab. Ber om ursäkt för det.
Sågmpå thai-tv att vi fått en ny liten prinsessa i Sverige. Det är juzhimla trevligt. Så nu hoppas jag att Estelles dop sänds i tv. Jag vet att jg är lite tantig när det gäller sånt men det är också att njuta av livet. Vi hörs//Britney

Kommentarer
Postat av: jeannette

Härligt fortsätt och njut när du kommer hem så är det vardag ;)kramar

2012-02-25 @ 18:31:51
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Tina

Hoppas att ni trivs med Koh Samui. Och att ni har det härligt i Thailand. Kram Tiba

2012-02-25 @ 21:51:23
URL: http://tinabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0