Hua Hin

Allt klaffade med flyg och att möta äldsta. Båda planen försenade. Tog en minibuss till Hua Hin. kom fram ganska sent så det var mat på hotellet och sen hopp i säng. Alla 4 vaknade tidigt och sen belv det strand och pool på eftermiddagen. Hotellet har tuk-tuk till centrum varje hel timme. Det blev det på kvällen och kommer att blivarje kväll känns det som. Vi bor bra, 2 min gångväg till stranden som är kanonfin. Tyvärr dåligt med små tavernor längs stranden p g a stora flotta hotell. Men i centrum finns det å andra sidan sjukt mycket att välja på.  Det är hektiskt i stan men vi helt i vår stil. Här finns allt... Från pensionärer (för många) till HA och barflickor. Och T oT - ytterligare en färgglad hatt inhandlad.... Vad vi nu ska med dessa huvudbonader till.. /Britney

Kommentarer
Postat av: jeannette

Hej du

Trevligt att allt klaffade. Nyfiken som man är och är man inte det så får man inte reda på något ;) Vad heter hotellet?? Och ska ni vidare sen ? Kramar // Jeannette

2012-02-13 @ 15:38:49
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Tina

Låter härligt. Ni reste ju iväg så där lagom för att slippa snön som kommit här. Njut för oss också! Bor ni bredvid det hotellet vi trodde det var? Kram Tina

2012-02-13 @ 17:16:20
Postat av: Anonym

Glöm inte att åka upp till Hiltons skybar (gratis) och ta en drink från 150 Bath.

Vad tog fru "kundvagn" för resan ner till HH?

2012-02-13 @ 19:57:15
Postat av: Anonym

/ Tolle

2012-02-13 @ 19:57:53
Postat av: Britney

Hej, vet inte om jag kommenterar på rätt plats men så här är det: fru Undvagn svarade försent på mailet så vi fick åka med nån annan. Ganska dyrt då vi var fyra och tog en riktigt stor bil. Hotellet är fint och heter Casa del Mare. Ligger sidan om det ryska lgh hotell T o T trodde vi skulle bo på. Till Jeannette: läs vidare på bloggen så får du se :-)

2012-02-14 @ 10:41:28
Postat av: Tina

Läs: tinabloggar.blogg.se

2012-02-14 @ 19:15:21
Postat av: jeannette

Hej igen

Tack för tipset ;) Eftersom jag själv har en blogg tycker ja det är kul att följa andra bloggare också. Och jag lägger till dig Tina bland mina bloggar om jag får fast jag varken är en vän eller bekant till dig personligen. ;) kramar // jeannette

2012-02-14 @ 22:53:09
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0