Tropiskt regn

Ligger i soffan på Palita Lodge som vårt hotell heter. Det ligger direkt på stranden Hat Rin Nok. Om jag lyfter blicken ser jag ett turkost hav med vågor eftersom det blåser, regnar och åskarr. Ganska mysigt. E pluggar här sidan om mig, maken kollar tv och S leker Sleeping Beauty.
Fått info om en tråkig händelse på vår gård hemma i stan. Skönt att inte vara hemma när en kvinna blir knivhuggen till döds ute på gården mitt på ljusa dan. Ingen jag känner men brf hyr ut till nån kvinnojour och jag förmodar att det var en av deras gäster. Dok inget jag vet utan bara antar. Fick flera sms i natt (alltså thailändsk tid).
Nej, nu ska vi spela tärning!
Ha det gott, vänner!
Britney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0