What can I say?r

Om jag nu ska jämföra hotell och miljö:
cookies på Koh Cang är trevligt och bra på alla vis. Miljön på Koh Chang är också trevlig. Men - Palita lodge är så mycket mer avslappnande än på Cookies. Mycket trevlig personal, god service, bra pool, underbar frukost där man får vad man önskar. Inga poolhanddukar på solstolarna, inget jäkt för att få sin frukost - den serveras vid bordet med en bedårande utsikt över strand och hav. Jag tror att detta är mitt paradis. Trevliga restauranger - min favvo kostar 140 sek för 4 personer med förrätt och dricka - dvs stora öl för oss mer vuxna och små öl till de "Små".
Dessutom glllar våra ungdomar att vara här eftersom det är ett bra utbud för dom. Ikväll har vi som vanligt spelat tärning med en drink, käkat, rusat in på Hacienda för att nyttja deras toa och sen spela biljard. Sen gick vi en runda stranden och tog en bucket. Har även hunnit med en tur till Ko Ma för snorkling. Men, herregud, måste alla köra som vår kompis To..e? Blev ju rikgtigt kräkenödig!!
Hoppas at de yngre inte glömmer tid och rum.// Britney

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du menar att ni hade en skicklig chaufför?



/To..e

2012-02-23 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0