Hua Hin

Har nu lämnat Koh Tao och efter ca 2 timmar med båt och 4 timmar i buss anlänt till Leng hotell. Båtresan var sådär. Stor katamaran och stora vågor. Många sjösjuka, men vi klarade oss tack och lov. Hotellet är ett litet familjärt hotell som ligger en tvärgata från stranden. Någon svensk verkar inblandad i hotellet. Iallafall finns allt skrivet på svenska. Litet, lagom, fräscht hotellrum med poolutsikt från balkongen. En snabb reflektion är att vi tillhör den yngre generationen av turister. Så vi förstår varför Moa o Walle lämnade Hua Hin ganska omgående. Men vi ska vara här i 6 dagar. Mycket svenskar. Och mina sandaler och J:s Foppa-tofflor platsar återigen. Hoppas att jag lämnade min förkylning kvar på Koh Tao. Inget att asa på. Hoppas jag inte smittat J. Återkommer med nu rapport imorgon när vi sett orten i dagsljus. Nu ska vi duscha och gå ut och äta. Misstänker att restaurangerna är tomma efter kl 20:) Kram Tina

Kommentarer
Postat av: jeannette

Ha det gott sista veckan

Njuta kan man fast man är bland dom yngre. Ska bli intressant att se vad ni tycker om Hua Hin . kramar // Jeannette

Vinter mörkret har hunnit ikapp mig och nu måste jag in och kolla resor och se om jag hittar något.

2012-01-12 @ 14:41:55
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Britt

Jaaa, vill veta allt om Hua Hin!Nattmarknader, barer, strand - ja allt! Bådar ju inte så gott det där med medelåldern....//Britney

2012-01-12 @ 21:12:22
Postat av: Tina

Hur gammal är du egentligen Britt? Sälla dig till skaran! /tina

2012-01-13 @ 02:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0