Länge sen sist

Britney här!
 
Nu bär det av till Phuket, Thailand igen. Senast vi var där är 3 år sen men tyvärr kan inte vårt vanliga ressällskap hänga med. Men väl två andra goda vänner. Så det blir säkert trevligt iallafall.
Som jag skrev sist blev det en resa till Skiathos, Grekland i september 2013. Jag gillar verkligen den ön. Härliga stränder och väldigt mysig stadskärna med vackra hus, gränder och framför allt: bra restauranger.
 
Jag ska försöka skriva från Phuket också men har bara internet vid poolen - dagens i-landsproblem.
 

Kommentarer
Postat av: Jeannette Röjnert

kul att du tagit upp rese bloggen. Älskar att blogga och framför allt om resor ;) Hoppas ni får det underbart med nya äventyr och överraskningar ;)// kramar en som älskar att resa och då ligger Thailand som nr 1. Jag vet en till som älskar att resa och det är Tina T ;) Ha det underbart

2013-02-20 @ 20:09:01
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0